Klacht Albert Heijn: ongevraagt parkeren

Henny

mijn klacht is het herhaaldelijk parkeren op mijn oprit voor bestellingen die niet voor mij zijn bestemd ,en de onbeschoftheid van de chaufeur om de bestel auto gewoon zonder kennisgeving op de inrit te laten staan 20 minuten lang terwijl ik hem er op attent maakt dat dit geen parkeer plaats is, hij blokkeert het wandel pad en de gehele stoep daar mag je al zo geen auto`s parkeren .plus dat hij ook mijn inrit blokkeert tijd van parkeren is vrijdag 11-1-2019 te18.15 uur kenteken auto is V259 JS auto nr. 581 ? deze klacht meld ik de volgende keer bij de politie ik ga zelf geen politieman spelen geen goedschiks dan kwaadschiks ik verwacht dat u er iets mee doet woudveen nr. 16 Wateringen

de bestel chaufeurs daar met klem op attent maken en dat dit in geen geval niet meer voorkomt.

Ook een klacht indienen over Albert Heijn?