Klacht Albert Heijn: Onjuiste beloning bonuskaarthouders

Klachtnummer
# 460890
Gebruiker
AHBonus%050720
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Heb net de persoonlijke aanbiedingen ontvangen.
Het valt mij op dat het, tot nu toe, aanbiedingen zijn van artikelen die ik nog nooit heb gekocht. Dus voor mij niet aantrekkelijk. Zou het niet logischer zijn dat de aanbiedingen een link zouden met eerder gekochte artikelen.

De oplossing

Meenemen in de marketing “hoe de bonusklanthouders te belonen”

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Albert Heijn hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Albert Heijn?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen