Klacht Albert Heijn: onmogelijk om profiel mop te zeggen en te verwijderen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 615091
Gebruiker
S. Steenland
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik was klant bij AH en wil vanwege verhuizing mijn account opzeggen. Ik krijg steeds mailtjes en die wil ik niet meer. Als ik mijn profiel wil opzeggen en verwijderen dan krijg ik telkens een andere mededeling: pasword niet goed, mailadres niet goed, wij kennen dit mailadres niet etc. Het lukt mij niet om op te zeggen. Ik heb het gedaan zoals AH het aangeeft op de website. Klachtenformulier van AH werkt niet voor dit soort dingen want je moet eerst inloggen.

Gewenste oplossing

Ik wil mijn profiel verwijderen en geen mailtjes meer ontvangen van AH
Geboden oplossing
Ik heb niets gehoord van A.H. Kennelijk vindt men dit niet belangrijk. Dikke onvolfonde voor Appie Hein.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Albert Heijn hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Albert Heijn?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen