Klacht Albert Heijn: Ontbreken van het zakje chocosaus in de verpakking van de ijsbombe

Klachtnummer
# 340516
Gebruiker
RodeBerk#483
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Voor het nagerecht van het kerstdiner een magische chocoladebombe gekocht.
Maar wat een afknapper en een domper op het kerstdiner. Er zat geen zakje chocosaus in de verpakking. We hebben de verpakking van alle kanten bekeken en losgetrokken, maar geen zakje. Het hele effect ging dus verloren, want ik had zelf ook geen chocoladesaus in huis. Heb het ook gemeld bij de AH aan de Gors in Almelo, maar zij konden er niets mee. Ze waren ook allemaal uitverkocht. Wel wezen ze mij op de klachtenlijn van AH, dus vandaar deze mail.
Met vr. gr. Mevr. Ebbers

De oplossing

Vergoeding

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Albert Heijn hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Albert Heijn?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen