Klacht Albert Heijn: Onterecht beschuldigd van diefstal!

Klachtnummer
# 344279
Gebruiker
GoedeOrka#589
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn klacht is dat ik vandaag valselijk werd beschuldigt bij de Alber Heijn zijdelwaard in Uithoirn dat ik mijn boodschappen niet had betaalt. Het gaat mij ook om de manier waarop bij voorbaat al werdt hard geroepen dat ik de boodschappen niet heb betaalt. Terwijl ik netjes bij de zelf scan mijn booschappen had betaald met pin.

De oplossing

Het gaat mij om de mannier hoe ik werdt aangesproken. I.p.v. gewoon te vragen of ze mijn bon kunnen controleren.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Albert Heijn hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Albert Heijn?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen