Klacht Albert Heijn: ontevreden over de bezorging van mijn producten. Door kapotte kwark viez boodschappen.

Klachtnummer
# 340882
Gebruiker
Baykasam#30
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik wil stoppen met bestellen van mijn producten on-line. Ik ben niet tevreden, ik heb nu nog 2 klapkratjes en wil deze inleveren bij mijn dichtsbijzijnde Albert Heijn.

De oplossing

Dat ik of de kratjes bij mijn Albert Heijn in kan leveren in Spijkenisse of dat ze kosteloos worden opgehaald bij mij thuis.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Albert Heijn hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Albert Heijn?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen