Klacht Albert Heijn: ontevreden

AH

Zondag 2 december geprobeerd 4 kratten Brand bier te kopen van de aanbieding. Geen Kratten meer. Servicebalie zet aanbieding op bonuskaart. Maandag 3 dec terug om 4 kratten te halen. Er waren er slechts 3.... bij servicebalie geinformeerd of mijn resterende krat nog op mijn bonuskaart stond. Kon niet gechecked worden. Ook bevestigde de jongedame achter de balie dat ik niet 4 maar 6 of meer kratten van de aanbieding had kunnen meenemen.... Maar ja, de aanbieding was weg van de bonuskaart... en kon ook niet meer verlengd worden. Dus het systeem is aardig bedacht maar werkt niet: als AH niet een tweede keer kan leveren waarom gevraagd is, ben je als klant de aanbieding dus kwijt.

Iets anders is dat in een bak aanbiedingen (35% korting sticker) producten lagen met een ver verlopen UHT datum. Eentje zelfs van 2018 (!!). Gemeld aan vakkenvuller dat ze dat toch maar eens haar baas moest laten zien. Maar als je dit doet, dan verlies je als AH toch wel behoorlijk je gezicht.

antwoord

Ook een klacht indienen over Albert Heijn?