Klacht Albert Heijn: Onverantwoord beleid in coronatijd, óók van AH

Klachtnummer
# 484308
Gebruiker
Teleurgestelde ikke
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Hieronder mijn klacht verwoord richting onze MinPres,

Geachte Minister-president,
Terwijl u en alle andere volksvertegenwoordigers hun uiterste best doen in coronatijd, veronachtzaamd de boodschapdoende bevolking de gestelde regels en adviezen. Ik kom net van 's lands grootste kruidenier die vroeger op de kleintjes lette. Maar nu moet een meisje van pakweg 15-16 jaar aan de ingang waken over mijn veiligheid. Ik bedoel het niet denigrerend naar haar maar 'een kleintje' dus. Het meisje heeft er ook niet voor gekozen om daar te staan en met het mondkapje vriendelijk gedag te zeggen. Het gevolg is echter dat gezinnen, echtparen, vrienden en wat voor koppels dan ook, gezellig samen boodschappen doen. Een mierennest was het. Uiteraard heb ik een opmerking geplaatst bij de servicebalie. Blijkt dat het aantal mandjes is geteld. En dat het strengere beleid van voorheen voor teveel agressie zorgde.

In mijn bericht naar de MinPres staat nog meer. Maar mijn punt is zo voor u voldoende.

De oplossing

Bezinning van Albert-Heijn.
Plaats zoals voorheen een vriendelijke beveiliger die tegen een stootje kan. Wanneer je als advies op alle billboards aangeef dat je ALLEEN kom winkelen, sta dan ook niet toe dat er twee uit hetzelfde gezin op een heel stiekeme manier ieder een mandje of ieder een karretje pakt om toch samen boodschappen te kunnen doen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Albert Heijn hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Albert Heijn?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen