Klacht Albert Heijn: Onvriendelijkheid en hygiene in deze tijd

# 431952
Julian26

Mijn klacht betreft het AH filiaal op het Praamplein in Aalsmeer,waar ik altijd mijn dagelijkse boodschappen doe.
Allereerst,ik was vanmorgen in het filiaal aan het Amstelplein in Uithoorn.Daar worden de karretjes en mandjes keurig schoongemaakt na gebruik.In Aalsmeer staan 9 van de 10 keer de karren niet binnen maar buiten,daar hebben we geen tijd voor hoor!U moet Uzelf maar aanwennen om buiten een kar te pakken.Wat een vriendelijk antwoord he!Aan een vaste klant. Op mijn vraag of er misschien nog zakken spinazie zijn.
Dit antwoord. Dat weet ik niet en ik ga het nu ook niet pakken. Ik ben nu met vullen bezig!
Dit is in dit filiaal echt erg met personeel. Niet alleen in deze moeilijke tijd hoor. Maar altijd. Wij als klanten zien dat de leiding in dit bedrijf vaak te wensen overlaat.
Het zou fijn zijn als hier eens een goede manager de zweep er over gooit.
Vr. Groet

Verbeter de vriendelijkheid naar de klanten. En zorg dat er karren binnen staan. Als je hier tijdens een regenbui snel naar binnen loopt moet je altijd weer terug naar buiten,en dat is nog een eindje weg om alsnog een kar te gaan halen. En dan komt een meisje vd servicebalie nog naar je toe om te zeggen dat dat heus niet zo erg is en je er maar aan moet wennen om meteen een kar buiten te pakken. Ben jij nou gek of is de klant dat!

Ook een klacht indienen over Albert Heijn?