Klacht Albert Heijn: opheffen van koopzegels

Klachtnummer
# 451956
Gebruiker
12sept.
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb geen smartphone. Ook geen geld om er een aan te schaffen. De zegels spaar ik voor de feestdagen aan het eind van het jaar. Dit wordt mij nu ontnomen. Ik hoop dat u mijn klacht serieus neemt en er wat mee doet.

De oplossing

een oplossing zoeken

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Albert Heijn hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Albert Heijn?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen