Klacht Albert Heijn: optreden regels van coronavirus crisis bestreiden door filiaal ah Rosariumplein te Krommenie

# 431980
Amin

op woensdag 25 maart 2020 om 17:35u kassa nr 2 , heb ik boodschappen bij ah Rosariumplein 20 te Krommenie, ik stond bij de kassa, ik heb met pinnen betaald , mijn spoelen ligt nog op het pand achter de kassa , de kassa medewerkster gaat snel beginnen met de volgende klant , let u op het was niet zo druk in de ah, de volgende klant komt automatisch naast mij staan en was geen ander half meter afstand behoudt wegens corona virus crisis , dat was groot fout van de kassa medewerkster, zij had moet wachten tot dat ik mijn spoelen in de kaartje indoen en weg ik gaan uit de kassa ruimte dan pas beginnen met de volgende klant, als zij heeft dat gedaan , dan ben ik zeker dat de volgende klant niet naast mij te staan , de medewerkers van ah houden niet aan de regels van bestreden tegen verspreiden van coronavirus , ook ik heb gezien ah medewerkers praten tegen elkaar gezicht tegen gezicht geen iens 30cm uit elkaar , ik heb klacht ingediend bij de filiaal manager maar deze manager geeft de klant ook schuld daar ben ik met haar niet mij iens , de schuld geef ik aan de kassa medewerkster. ik heb ook gezien dat de volgende klant geen boodschappen kar heeft en dat optreden van de regels wegens coronavirus

medewerkers van deze filiaal aan de regels houden , manager meer opletten op gedraag van zijn medewerkers en niet alleen in achter kantoor zitten

Ook een klacht indienen over Albert Heijn?