Klacht Albert Heijn: Perla koffiepads

Klachtnummer
# 78091
Gebruiker
Harry
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Sinds kort ben ik overgestapt van DE Senseo koffiepads naar de Perla koffiepads van AH.
Het betreft de koffiepads Extra dark roast.
Ik verwacht dan een lekker kopje koffie, echter de kwaliteit van de Perla pads is erg verschillend en varieert van goed tot zeer slecht (koffie wat de naam koffie niet waard is).
Nu blijkt dat er in een zak Perla koffiepads pads zitten met verschillende inhoud, varierend van 6 tot 8 gram (DE varieert van 7 tot 8 gram). Ik heb gemerkt, dat in een pak van 36 pads gemiddeld 6 pads zitten waarvan de koffie ver onder de maat is, zelfs niet te drinken. Dit doet mij besluiten toch weer over te stappen naar de DE extra dark roast, dan ben ik verzekerd van een lekker kopje koffie.
Mijn vraag is hoe komt het dat Perla niet aan een constante kwaliteit kan voldoen? Zit dat in de prijs? Dan betaal ik liever wat meer, want als ik zes van de 36 kopjes koffie moet wegspoelen dan is de prijs van een pak Perla veel te hoog en is DE goedkoper en beter.

De oplossing

Verbeter de kwaliteit en zorg dat er in alle pads evenveel koffie zit.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Albert Heijn hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Albert Heijn?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen