Klacht Albert Heijn: Prijsverhoging gelardeerde runderlever met 36%

Ton Forch

Sinds ca. medio juni 2013 is de prijs van de gelardeerde runderlever in AH filiaal 1217 in winkelcentrum Het Loo in Heiloo verhoogd van 1.39 euro naar 1.89 euro per 100 g, i.e. met maar liefst 36%.
Op de AH website wordt onder de zoekterm runderlever voor gelardeerde runderlever een prijs van 1.39 euro per 100 g vermeld, voor ongelardeerde (= magere) runderlever een prijs van 1.20 euro per 100 g. De prijs van 1.39 euro ben ik inderdaad in een aantal andere AH supermarkten tegengekomen (AH's het Hoekstuk en Rosendaal in Heiloo, en de AH in Egmond aan den Hoef). Elders in de omgeving varieert de prijs van 1.00 euro (HEMA) tot 1.69 euro (slagerij Kees Burger, eveneens in winkelcentrum Het Loo).
Mijn (herhaalde) vragen/opmerkingen hierover via het 'vragen en suggesties' bord in de supermarkt zijn tot dusver onbeantwoord gebleven en lijken door de medewerkers van de supermarkt te worden genegeerd.

1. Een reactie op mijn 'klacht'/vraag.
2. Aanpassing van de prijs tot een meer realistisch en marktconform niveau, omdat het er toch wel erg op lijkt dat hier een vergissing in het spel is.

Ook een klacht indienen over Albert Heijn?