Opgelost door Albert Heijn: Problemen met het omzetten van het telefoonnummer 0647289957 van de nieuw gekochte SIM kaart naar mi

sad Opgelost
G.G. Smits

AH mobiel
3 juni kocht ik een nieuwe simkaart bij AH mobiel. 18.00 uur werd ik via een SMS van AH mobiel welkom geheten met het nieuwe nummer 0647289957. Ik heb toen een verzoek ingediend om mijn oude nummer 0624252805 om te zetten. SMS om 18.22 uur beltegoed is overgeschreven. SMS van AH mobiel om19.42 uur ik kreeg mijn oude nummer weer terug. Tot zover prima, MAAR....4 juni SMS van AH mobiel om 9.45 werd mijn nummer weer teruggezet op het nummer van de SIM kaart 0647289957. Bellen naar de klantenservice nummer 1200. Er gebeurt niets, weer bellen en nog weer eens bellen. 5 juni is de hele dag niets gebeurd. Weer bellen en vragen naar de status van het proces. Daar kon men niets over zeggen. De linker hand weet niet wat de rechterhand doet. 6 juni er is nog niets gebeurd. Weer bellen rond een uur of tien. De telefoniste kon geen toegang krijgen tot het dossier van haar collega. Deze komt pas laat voor de avond dienst. Ook hier weer de linkerhand etc. De ene medewerker kan niet zien wat de andere doet. Kortom de zaak is verre van transparant.

Zo snel mogelijk het telefoonnummer 0647289957 vervangen door mijn oude nummer 0624252805.
En tevens vertellen waarom het allemaal zo lang duurt.
Ondertussen kan ik geen bankzaken doen en niet gebeld worden door de mensen die mijn oude nummer hebben.
Vrijdag 7 juni om 17.23 uur werd kreeg ik mijn oude telefoonnummer van AH mobiel weer terug. De klantenservice met telefoonnummer 1200 belde mij nog op om te vragen of alles naar wens gegaan was. Dat siert hen. Maar waarom het zo lang duurde en wat er allemaal gaande was, kon men mij niet vertellen. Een betere communicatie en transparantie tussen de klantenservice en de uitvoerende dienst zou voor de klanten, het personeel van de klantenservice, kortom voor de hele organisatie in de toekomst wenselijk zijn.

Ook een klacht indienen over Albert Heijn?