Klacht Albert Heijn: Restaurantactie

Klachtnummer
# 152986
Gebruiker
dmr
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Veel moeite gedaan om de kaart vol te krijgen. De kaart was geldig tot eind januari, maar toen we wilden reserveren in de 2e week van januari bleken vrijwel alle restaurants (in Haarlem en omgeving) geen reserveringen met de bon aan te nemen, terwijl wel genoeg plek was om te reserveren als je de volle mep betaalde. Zeer onsympathiek! Ik voel me bekocht. Is het niet een idee om als bepaalde restaurants afvallen andere, vergelijkbare restaurants hun plek in kunnen nemen?

Gewenste oplossing

De actie verlengen of andere restaurants de mogelijkheid bieden de plek in te nemen van de restaurants die opeens afhaken, zodat de klant keuze houdt en kans heeft tegen gereduceerd tarief kennis te maken met restaurants die misschien nog niet zo bekend zijn en meer aandacht verdienen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Albert Heijn hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Albert Heijn?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen