Klacht Albert Heijn: Servies is niet geleverd.

Klachtnummer
# 391420
Gebruiker
Lieke73@eindelijk
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb het Vivo unlimited servies gespaard, maar er was niet genoeg aanwezig in de winkel. Vervolgens heb ik vier ontbijtbordjes en vier platte borden nabesteld. Ik zou hier binnen enkele weken meer van horen (dat was in maart). Ik heb nooit meer iets gehoord en de website mbt de spaaractie is uit de lucht.

De oplossing

Ik zou graag mijn reservering van het servies alsnog ontvangen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Albert Heijn hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Albert Heijn?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen