Klacht Albert Heijn: Slecht beleid en slechte service en te dure artikelen

aandeijssel45

Veel klachten over wanbeleid van AH:
- Plastic huisjes. Wat een stompzinnige actie in deze tijd van milieudruk.
- Duur in verhouding tot alle andere supermarkten, gewoon veel te duur
- Eerste kerstdag open. Totale onzin, heel makkelijk om voor een dag extra in te kopen. Is er dan nooit eens rust, ook niet voor het personeel?
- Scankassa's: onnodig en zeer irritant. Nu veel te druk bij bemenste kassa's omdat niemand die scankassa'wil maar menselijk contact en dienstverlening.
- sproeien van in plastic verpakte groente en fruit. Kan het gekker?
-hamsteréééén. In deze tijden van overvloed? Walgelijke vertoning. Hamsteren deed men in en direct na de oorlog uit angst voor honger en dood: blikken bonen e.d. onder de trap. En het woord: inspelen op laagste z.g. 'volks' cultuur, absurd en in tegenstrijd met het imago van z.g. chique winkel dat AH hoog wil houden.
brood, veel te duur. Alle andere supermarkten beter stevig oerbrood en beter geprijsd.
Kortom ik mijd Ah als de pest. Ah leiding: Neem jezelf en je (gewenste) imago eens serieus!

Ik wil dat de leiding mijn klachten serieus neemt en meer consistentie aanbrengt in haar beleid. Duidelijker en serieuzer beleid en uitvoering. Vroeger kocht ik veel bij AH nu bewust nooit meer, met reden als o.a. hierboven beschreven. Veel milieubewuster, veel diervriendelijker, veel personeel- en klantvriendelijker. Prijzen meer passend bij het gebodene.

Ook een klacht indienen over Albert Heijn?