Klacht Albert Heijn: Slechte afhandeling bij de Internetklantenservice

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 57258
Gebruiker
Arjan van Beijnum
Datum
1 reactie

Details

De klacht

In november vorig jaar is de smaak van de Filet American veranderd. Na mijn melding gaven ze de reactie: "de smaak was niet altijd in orde en niet constant over het verloop van de houdbaarheid. Soms was de smaak zelfs onplezierig." en is er terug gegaan naar de oude vertrouwde receptuur. "

Begin april is de smaak wederom verandert en heb ik weer een melding gemaakt, maar nu is de reactie: "De ingredi├źnten en receptuur voor AH Filet American gaan we niet terugdraaien. Dit is de variant zoals we die willen verkopen. We vinden het jammer dat we met de vernieuwde filet niet aan uw smaak voldoen. "

Op de vraag waarom ze deze smaak niet de biologische versie noemen en de oude vertrouwde receptuur. in stand houden krijg ik niet eens reactie. De laatste reactie is: "Hierbij bieden wij u onze verontschuldigingen aan voor het niet op tijd beantwoorden van uw vraag. Wij zullen alles doen om uw vraag binnen afzienbare tijd alsnog te beantwoorden.".

De oplossing

De reactie dat dit de variant is zoals Albert Heijn die wil verkopen is niet echt klantvriendelijk en verwacht minimal dat er op mijn suggestie gereageerd wordt. Graag zou ik dat ze er inderdaad alles aan zullen doen om mijn vraag binnen afzienbare tijd alsnog te beantwoorden...

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Albert Heijn hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Arjan van Beijnum
    Datum
    De laatste reactive van de Albert Heijn Klantenservice: "We conformeren ons aan onze eerdere gegeven antwoorden. Het is niet mogelijk om u in contact te brengen met de verantwoordelijke. Albert Heijn kan u helaas niet verder van dienst zijn. Toekomstige reacties over uw klacht nemen we ter kennisgeving aan. "

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Arjan van Beijnum
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Albert Heijn?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen