Klacht Albert Heijn: Slechte behandeling aan kassa

Klachtnummer
# 87705
Gebruiker
saskia
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Zaterdag 6 december 2014 stond mijn partner met haar dochter bij de kassa van AH-filiaal Jodenbreestraat in Amsterdam. Zij wilde o.a. wat bier afrekenen. De cassiere weigerde dit, omdat mijn partner haar minderjarige dochter bij zich had. Mijn partner is veertig en heeft dus alle recht alcohol te kopen en het maakt niet uit wie er naast haar staat. De betreffende cassiere gedroeg zich verder onbeschoft. Mijn partner werd kwaad en heeft alle boodschappen op de band laten liggen en is weggegaan. Ik zou graag willen dat het personeel van AH beter geinstrueerd wordt en wat cursussen klantgerichtheid krijgt.

De oplossing

Betere training van het personeel, zowel wat betreft wettelijke aangelegenheden, als klantgerichtheid.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Albert Heijn hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Albert Heijn?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen