Klacht Albert Heijn: Slechte klantenservice, zegt dat ik dom ben en is kattig. Teveel betaald

Klachtnummer
# 298741
Gebruiker
vanNes4
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn man kreeg een mail voor zijn verjaardag met een code voor gratis verzending. Die code deed het niet bij mij, dus op zijn naam een bestelling geplaatst. Hij heeft geen bonuskaart, dus toen las ik over accounts koppelen en beiden gebruik maken van de voordelen, dus dat was op dat het moment het makkelijkst (nogal gehaast). Nu zijn de boodschappen geleverd, en blijkt dat we voor alles de volle prijs moesten betalen, dus zonder bonus, en hebben we 40.83 euro teveel betaald!!
Gebeld met de klantenservice met de verwachting dat het wel in orde gemaakt zou worden omdat we vaak bestellen, maar een hele kattige mevrouw zei dat ik dom was dat ik niet had gezien dat de bonuskaart niet gekoppeld was, en we kregen 10 euro compensatie. Nou een hele fijne verjaardag zo. Ipv voordeel hebben we nu een strop van ruim 30 euro. Ik had nooit besteld als ik dit had geweten. Zelf acht ik mezelf niet dom, en doe heel veel op internet, maar ik heb het niet begrepen, dus blijkbaar staat het er niet duidelijk.
Klantenservice bij AH is dus geen service!!
O en ze zeggen dus dat je alles moet invullen ed maar mijn man heeft nooit eerder besteld en heeft geen bonuskaart, maar krijgt wel een mail voor zijn verjaardag, dus blijkbaar weten ze wel veel, maar wat ze niet uitkomt weten ze niet

De oplossing

30 euro op account, restant van teveel betaald

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Albert Heijn hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Albert Heijn?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen