Klacht Albert Heijn: Slechte omgang naar klanten

Klachtnummer
# 372002
Gebruiker
Gvw
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik ben beticht van diefstal met het gebruik van de scanner in de winkel.
Gelukkig is dit allemaal goed gekomen en had er een medewerkster een foutje gemaakt. Maar wat mijn klacht is dat de arrogante bedrijfsleider of wat hij ook mag zijn, zonder onderzoek en of uitleg mij beticht van stelen.
Ik vind dit verschrikkelijk vervelend en hoop niet dat ook andere klanten dit zo ervaren in deze winkel in Druten.

De oplossing

Ik vind dat AH in Druten hier maar eens goed over moet gaan praten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Albert Heijn hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Albert Heijn?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen