Klacht Albert Heijn: Slechte smoes naar produkt vraag bij lege schap.

Leo8

Vanmorgen donderdag 19 maart gingen mijn vrouw en ik naar de Albert Heijn in Renkum voor een zak ambachtelijk broodmix maar helaas deze week al de tweede keer dat er niets in de schap stond van dit door het idiote hamster gedrag van mensen.
Bij navraag vertelde een medewerker aan de servicebalie dat wij een doos met 6 pakken moesten bestellen minder ging niet maar 6 kilo broodmix is goed voor 12 broden en aangezien wij een keer per week een brood bakken (in het weekend) is dat van de gekke om een doos met 6 kilo af te nemen als zeker ivm de houdbaarheid datum van het meel.
Want waarom een doos? normaal zal Albert Heijn deze doos openen en de 6 pakken in de bijbehorende schap plaatsen en ieder is vrij in de hoeveelheid die hij dan koopt.
Maar nu we met zijn allen in deze ellendige situatie zitten zou het juist wenselijk zijn dat AH zelf een doos,of meer, bestelt en deze dus gewoon in de schap legt dan hadden wij een zak gekocht goed voor twee weekenden en een ander had ook nog de keuze uit die vier overige zakken. Maar de redenering van AH om een doos vol te bestellen werkt juist hamsterend,dus niet echt goed bezig de AH in Renkum.
Maar komt dat straks ook als ik vraag naar een stuk kaas bij een lege schap in de koeling? laat dat eens een doos zijn met 20 stuks kaas van 1 kilo als inhoud wat een kaas zouden we dan in huis hebben! kortom een idiote redenering van AH en zijn we de winkel uit gelopen en hebben we maar rechtstreeks bij de "maker" via de webshop een order geplaatst kost wel €6,95 extra verzendkosten maar die nemen we liever dan de idiote redenering van de Albert Heijn medewerker.
Trouwens de broodmix bij de molen (De Voogd) rechtstreeks kopen is goedkoper dan bij de Albert Heijn dus omgerekend is het niet veel meer wat je duurder uit bent.
Nou had ik de Albert Heijn in Renkum al lang niet meer hoog zitten oa door de slechte versheid van de groenten en met name de service maar na vanmorgen zijn mijn vrouw en ik het erover eens dat we nu alleen nog naar de Plus gaan in Renkum en de Albert Heijn niet meer bezoeken.

Oplossing is niet nodig die hebben we zelf al zie uit mijn schrijven.
Voor andere klanten in de toekomst niet deze smoes ophangen want dan zoeken mensen,klanten dus,net zo gemakkelijk een andere supermarkt op want die zijn er genoeg.

Ook een klacht indienen over Albert Heijn?