Klacht Albert Heijn: Smaak verandering zonder notificatie of productie fout

Klachtnummer
# 347385
Gebruiker
Jeroen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Goedenavond,

Sinds een half jaar drinken wij het 2,5% bier van Brouwers. En wat een ontzettend goed bier is het, van 5% amper te onderscheiden. De enige in z’n soort die zo goed smaakt. Nu hopen dat er nog een net zo’n goede variant in alcoholvrij komt.

Mijn klacht:
Nu heb ik weer een groot aantal ingekocht, zodat we weer even vooruit kunnen. Echter is er iets significants aan de smaak veranderd. Ipv het “karakteristieke” bittertje, is er een zoete (bijna chemisch) smaak geworden. Kan dit een productie fout zijn of heeft er daadwerkelijk een verandering in de samenstelling van het bier plaats gevonden?

Naast al het bier dat er nu in huis is wat (voor ons niet te drinken is) vinden we het ook erg jammer. Hopelijk kunnen jullie hier uitsluitsel over geven.

Alvast dank en Bvd.
Jeroen Geerdink

De oplossing

Uitsluitsel geven over de aard van de verandering.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Albert Heijn hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Albert Heijn?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen