Klacht Albert Heijn: Steekproef die niet op een steekproef lijkt als je gemiddeld 8/10 keer het jou overkomt.

Klachtnummer
# 555854
Gebruiker
Arnhemmer
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Zelfscan ‘steekproef’

De oplossing

Steekproef alghoritmes controleren. Ik heb geen idee hoe de supermarkt controleert, maar het overkomt mij telkens dat ik word gecontroleerd. Vandaag kon ik er niet meer tegen en heb ik dat aangekaart bij één van de medewerkers van AH schuytgraaf. Het is geen toeval meer. Het voelt gewoon niet fijn als ik nu bij de zelfscan kassa sta. Ik voel mij er heel ongemakkelijk bij, voor mij geen AH meer. Ik ga liever 10 min verderop reizen dan dat ik nog naar een AH ga. Het land waar je bent geboren en getogen. Het lijkt maar erger te worden in dit land en de AH draagt daar aan bij.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Albert Heijn hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Albert Heijn?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen