Klacht Albert Heijn: Suikergehalte AH muesli

HansMuesli

Albert Heijn moet zich écht schamen. Al enige tijd is het van vanwege een 'technische storing' niet mogelijk een klacht bij AH in te dienen.

Hoe dan ook, op enig moment was de AH muesli eigen merk uit de schappen verdwenen. Rond de populaire hausse om minder suiker in voedingsmiddelen te stoppen. Kort daarop kwam de muesli naturel terug in een andere verpakking met als opschrift 'geen toegevoegde suikers'. Het (natuurlijke) suikergehalte bedroeg 7,5 gram (per 100 gram). Overigens was het suikergehalte niet anders als voorheen.
Inmiddels is 'naturel' uit de schappen verdwenen en heeft plaatsgemaakt voor muesli fruit. En nu komt het, hierin zitten toegevoegde suikers, terwijl het totale suikergehalte maar liefst 19 gram is.
Wat een nare winkel...

Muesli naturel terug in de schappen en een héél heldere verklaring waarom AH haar 'suikerbeleid' stiekem aanpast in negatieve zin.

Ook een klacht indienen over Albert Heijn?