Klacht Albert Heijn: Te hoog koopbedrag voordat er thuisbezorgd gaat worden

Teleurgesteld

Sinds kort ben ik behoorlijk slecht ter been. Ik heb altijd het grootste gedeelte van mijn boodschappen bij Albert Heijn gedaan. Omdat ik nu zo moeilijk loop, wilde ik mijn boodschappen thuis laten bezorgen. Dus nadat ik mijn boodschappen had geselecteerd, wilde ik gaan afrekenen. Wat blijkt, je moet minimaal €70 aan boodschappen doen voordat je de mogelijkheid hebt om het thuis te laten bezorgen. Ik ben een alleenstaande vrouw, zonder kinderen en zal in mijn eentje dus nooit aan een bedrag van €70 aan boodschappen komen. Ik vind dat bedrag veel te hoog en snap dit niet. Ik vind dit een vorm van discriminatie op alleenstaande mensen. Deze zullen namelijk nooit zo een bedrag aan boodschappen bij elkaar krijgen. Juist in een gezin zijn er meerdere mensen die naar een winkel kunnen... als alleenstaande moet je het maar uitzoeken blijkbaar, en zeker als je dan ook nog slecht ter been bent. In deze tijd ongehoord en onfatsoenlijk. En dat voor een winkel als Albert Heijn... jullie moeten je schamen!!!

Aankoopbedrag thuisbezorgen verlagen

Ook een klacht indienen over Albert Heijn?