Klacht Albert Heijn: Tegoed niet Opgeladen

Klachtnummer
# 523390
Gebruiker
Gebruiker1544997478
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Goedendag, ik heb 10 dagen geleden in de Turfmarkt in Den Haag, een Efteling Giftcard met 150 € contant geld op laten waarderen, maar er is blijkbaar iets grandioos fout gegaan , want als ik de Credits check staat er dat ie geen balance heeft of dat ie niet actief is, ik vind dit erg spijtig, want ik kom graag met mijn ouders in de Efteling i.v.m mijn Autisme, ik vroeg mij af of dat hiet een oplossing voor is ??? M.v.g J K. uit Den Haag..

De oplossing

Graag een Giftcard met Tegoed die wel juist is opgewaardeerd, zodat ik weer kan genieten van De Efteling.

Bijlagen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Albert Heijn hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Albert Heijn?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen