Klacht Albert Heijn: Ten Cate Dekbed

Klachtnummer
# 197755
Gebruiker
R.V. Driessen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Een aanbieding voor een 4 seizoenendekbed (€32,50 plus 1625 airmiles, elders €135) bij AH, waar ik er 2 van wou hebben was niet aanwezig.
Een medewerker vertelde mij dat ze de artikelen nooit hebben ontvangen. Doorgestuurd naar een XL filiaal, zelfde verhaal. Mij werd verteld dat ik de manager moest bellen. Tot 5 keer de manager gebeld maar telkens moest ik op een later tijdstip terug bellen, zonder resultaat.

Online kan ik het artikel wel bestellen maar door een helpdeskmedewerker werd mij verteld dat ik de volle mep zou gaan betalen omdat het product buiten de kortingsperiode geleverd wordt.

Een beetje rare gang van zaken dat er in de vestigingen al na 1 dag niets meer is en door medewerkers verteld wordt dat ze de artikelen ook niet op voorraad hebben gehad.
En dat als je online besteld, binnen de kortingsperiode, je de volle mep moet betalen omdat het buiten de kortingsperiode geleverd wordt.

Dit komt bij mij over als een misleidende handelspraktijk.

De oplossing

Mijn gewenste oplossing is dat ik graag alsnog de aanbieding geleverd krijg voor de kortingsprijs.
Dus 2 x Ten Ca­te 4 Sei­zoe­nen dek­bed 240 x 220 cm voor €32,50 plus 1625 airmiles per stuk.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Albert Heijn hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Albert Heijn?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen