Klacht Albert Heijn: Ten onrechte een boete

San19772

Ik heb online boodschappen gedaan die geleverd zouden worden op maandag 20-07 tussen 8:00 en 14:00. Om 8:30 kwam de bezorgster met de boodschappen. Mijn man was thuis om de boodschappen in ontvangst te nemen. Toen hij wilde afrekenen, bleek ik per ongeluk de pinpas meegenomen te hebben, dus mijn man kon niet pinnen. Er was wel contant geld in huis, maar de bezorgster wilde dit niet aannemen, net als betalen via eenmalige machtiging (wat al eens eerder gedaan was) zou niet kunnen. Mijn man gaf aan als optie om later binnen het tijdvak van bezorgen de boodschappen op een wat later tijdstip binnen dat tijdvak terug te komen (zoals vermeld op de AH site als mogelijkheid). Dit wilde de bezorgster ook niet. Uiteindelijk nam ze alle boodschappen mee (incl statiegeld flessen waarvan we geen vergoeding terug zagen) en later bleek dat we een boete kregen van 50 euro omdat de boodschappen niet bezorgd waren (ook dit was niet vermeld door de bezorgster). Na de voorwaarden opgezocht te hebben op de Website van AH, lazen we dat alleen 50 euro in rekening gebracht zou worden als je niet thuis bent op moment van afleveren. We hebben contact hierover gezocht en Albert Heijn wil niet meewerken aan het verwijderen van die boete, ook niet nadat we hebben laten zien met wat in hun voorwaarden staat.

Ik wil dat Albert Heijn de boete verwijderd en het geld van de statiegeldflessen (1,25) retourneert

Ook een klacht indienen over Albert Heijn?