Klacht Albert Heijn: ten onrechte worden eKoopzegels bij mij in rekening gebracht

Berg

Zonder dat ik daar akkoord op heb gegeven zijn bij mij eKoopzegels in rekening gebracht. Ik heb geprobeerd om te achterhalen hoe dat kan. Krijg geen antwoord (zou het vlgs de baliemedewerksters en de klantenservice zelf hebben geakkordeerd.......), maar zou het zelf moeten oplossen.
Nu heb ik geen toestemming verleend en heb ook geen AH-app, dus is het een raadsel hoe het vinkje van sparen is aangezet. Uitzetten is ook onmogelijk, omdat ik geen account had.
Ik heb zowel de app als een account geladen, maar ook daarbij kom ik geen steek verder.
Ik ben zwaar teleurgesteld in de manier waarop de klantenservice mij van het kastje naar de muur probeert te sturen.
Vanaf nu ga ik mijn boodschappen doen bij de Jumbo.
En die ingehouden bedragen voor eKoopzegels, kan AH ergens instoppen waar de zon niet schijnt!!!

Ik wil mijn geld terug.
Dat schijnt niet te lukken omdat ik vlgs de klantenservice zelf het vinkje om te sparen zou moeten uitzetten......... en men is niet genegen om mij daarbij te helpen.

Ook een klacht indienen over Albert Heijn?