Klacht Albert Heijn: Valse beschuldiging van diefstal

Bianca 1970

Valse beschuldiging van diefstal ik legde mijn spullen netjes op de band,ik wilde afrekenen vervolgens vroeg de cassiere of ze in mijn prive tas mog kijken ik zeg nee dat is prive heb verder niets bij me toen kwam er een jonge medewerker wij mogen in jouw prive tas kijken ik zei ik laat dat niet toe toen kwam de manager erbij ondertussen had ik mijn privetas al leeggemaakt waarop de jonge medewerker zei daarzitten losse verkoudsheids snoepjes in die kunnen ook van hier zijn(zijn van lidl)inmiddels stond de manager er ook bij en hij zag ook dat er niets van Ah artikelen in de tas zaten maar inmiddels was ik al behoorlijk aan he flippen(door valse beschuldigingen)Ik zei wil nu mijn spullen afrekenen en gaan waarbij de manager mij vastpakte en ik zei je ziet toch dat ik niets in mijn tas heb ik zei ik wil afrekenen en naar huis gaan en duwde hem van mij af waarbij er 3 medewerkers vastpakte en hardhandig op de grond duwde en met de handen op de rug en het hoofd tegen de grond geduwd inmiddels was de politie geariveerd en namen mij mee naar de kantine eenmaal in de kantine hebben ze geconstateerd dat ik niets had gestolen nog gaan ,ik heb sinds dit voorval erg veel last van rug, benen ,hals door dit voorval hoe is gaat Ah om met vaste klanten enz enz......Bah bah hoe verder........En mij is een verbod opgelegd voor 1 jaar omdat ik verbaal handelde.

Dat ze het compenseren en dat ze gewoon sorry zeggen !!!!!

Ook een klacht indienen over Albert Heijn?