Klacht Albert Heijn: veel extra kosten bij het Back in Shape actie van Albert Heijn, onacceptabel

Bleur

ik heb een back in shape abonnement gekocht bij de albert heijn. de kosten zouden zijn 29,95 euro voor 8 weken onbeperkt sporten.
nu wilde ik activeren en zag ik dat de sportschool 10 euro extra in rekening brengt. Niet zoals ik had verwacht, maar ja, wat dan, moet je buiten gaan sporten in de regen, dat wil je ook niet in de winter. Toen ging ik activeren een sportschool kom ik bij de sportschool aan moet ik verplicht 15 euro betalen voor een "sleutel". Dat stond er niet bij. regels van de sportschool geven ze aan. Ja maar ik hoef maar 8 weken te sporten, toch verplicht. nou lekker dan. Dan ga je sporten, onbeperkt was het idee, moet je reserveren in een app en kun je alleen 1 per keer reserveren. tegen de tijd dat jou sportles voorbij is zit die andere les die je graag wilde doen vol. nou ja, dat is dus dan niet onbeperkt. Nou wil ik daar niet een klacht over indienen want ik snap met Corona dat het even net iets anders is en geregeld wordt dan normaal, maar ik vind het wel heel erg misleidende reclame die ze maken. bovendien zijn de kosten niet 29,95 euro voor 8 weken, maar 29,95 euro + 10 euro + 15 euro. Dat is mijn inziens nogal een verschil. Ik heb daarna een klacht in gediend bij de Albert Heijn via de app en ook online na inloggen en via de app beloofd eea uit te zoeken en na een week nog niets vernomen, wanneer ik contact zoek reageert er niemand. telefoonnummer 0800 nummer geprobeerd te bellen continue in gesprek. Ik vind het erg pijnlijk dat je dus nergens bij AH zelf een klacht in kunt dienen waar serieus mee om wordt gegaan. hier wens ik een oplossing voor. Oplossing terugbetaling volledig uitgegeven bedrag. Euro 55 euro en verbod op dit soort misleidende acties. als ik dit allemaal had geweten had ik geen abonnement genomen van AH. Dit gaat om de Back In Shape weken van Albert Heijn

geld terugbetalen a 55 euro. ik wil af van deze actie en totaalbedrag terug.

Ook een klacht indienen over Albert Heijn?