Klacht Albert Heijn: Veel te druk in de winkel in de tijd waar coronamaatregelen in acht genomen dienen te worden.

Chris

De AH in Leerdam was vandaag veel en veel te druk. Mensen in de winkel zonder winkelkarretje (voornamelijk jeugd) en met meerdere personen per winkelkarretje (groepsvorming). De rijen bij de kassa liepen bij iedere kassa tot het centrale Pad, waardoor de winkelpaden/stellingen richting kassa niet te gebruiken waren. Heb bij de servicebalie een klacht ingediend. De manager was niet aanwezig en de jonge heer achter de balie zei dat hij vandaag de manager was. Tevens gaf hij de opmerking dat het aantal winkelwagentjes was afgestemd op het totaal aantal klanten wat de winkel in mag. Dit is een ONZIN verhaal aangezien er nog net zoveel karren worden gebruikt als voor de Corona crisis. Ik doe mijn boodschappen daar al een decennium en zie dezelfde aantallen. Persoonlijk hebben wij natuurlijk onze verantwoordelijkheden, maar als klanten de gestelde regels overtreden behoort AH in te grijpen in deze omstandigheden. Zoals in AH Leerdam met de Corona maatregelen en mijn klacht omgaat is een diepe teleurstelling.

Dat ze een het door AH gevoerde beleid niet alleen op TV en de omroep installatie verkondigen, maar ook daadwerkelijk uitvoeren!!

Ook een klacht indienen over Albert Heijn?