Wij vinden dat Albert Heijn hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Albert Heijn: Verkeerde levering
Details
Klacht
Op zaterdag 21 juni 2019 werd bij mij bestelling 51072690 afgeleverd, in de eerste plaats waren er twee flessen gebroken, verder was door een storing de bonus korting niet verekend, na telefonisch overleg door de besteller kreeg hij opdracht toch € 279,24 ipv €142,12 te berekenen, hij heeft de bestelling mee retour genomen en stelde dan moet u maar opniew bestellen want ik wil € 279,24 hebben, dus voor een fout bij ah moet de klant boeten,Gewenste oplossing
Ik wil dat de bestelling alsnog geleverd gaat worden conform de bevestiging.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.