Klacht Albert Heijn: verpakking komt niet overeen met kassabon

Klachtnummer
# 665453
Gebruiker
M.J.H. Janssen
Datum
0 reacties

Details

Klacht

gekocht bij AH: diepvrieszakken met sluitclips, thuis gekomen staat op de bon zipperzakje met de zipperzakjesprijs.
AH zelf kan blijkbaar geen barcode controleren. Na 20 minuten wachten op de klantenservice, met een oorverdovende tamtam uit de lijn, blijkt dat de klantenservice niet kan zien of verpakking en barcode bij elkaar horen en of barcode en kassabon bij elkaar horen.
En of ik dat maar in de winkel wil regelen.
Hoezo?
Als er sluitclips op de verpakking staat, hoort dat ook op de kassabon te staan en de correcte prijs.
Of heeft AH de verkeerde verpakking in de winkel liggen?

Gewenste oplossing

correcte opdruk, correcte barcode, correcte inhoud, correcte prijs.
Zonder heen en weer te blijven lopen naar de winkel
Een bereikbare klantenservice die kan helpen.
Geen oorverdovende wachtmuziek

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Albert Heijn hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Albert Heijn?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen