Klacht Albert Heijn: Versheidsgarantie is wassen neus

Klachtnummer
# 472697
Gebruiker
J.F.Z. Melles
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik ben mantelzorger voor een hoogbejaarde, dus heb besloten mijn wekelijkse boodschappen te laten bezorgen via de bestelbundel en niet meer een drukke winkel in te gaan. De versproducten die bezorgd worden zijn doorgaans tegen de uiterste datum aan. Op deze datum zelf zijn groenten al echt aan het rotten (sperziebonen zuur, erwtjes geworteld en stinkend). Een eiersalade moest op de avond van levering nog op! De klantenservice meldt, dat 3 dagen voor datum volgens de regels is. Foute regels dus! Ik kan toch niet alles binnen 2 dagen opeten? En de rest van de week dan? '' Dan moet u maar naar de winkel" is het antwoord. En in de winkel plakken ze op dergelijke produkten snel een 35% sticker, want ze weten heel goed dat niemand dit koopt. Je krijgt wel je geld terug als je klaagt, maar ik heb daarmee aan het eind van de week niets vers meer te eten. Ik ben nu aan het kijken naar een andere leverancier. Valt me tegen van Albert Heijn.

Gewenste oplossing

Ik zou graag eens een reactie willen hebben van iemand die een voor- en achternaam heeft en niet bij een call centre werkt. Iemand die dit beleid bedenkt en me dit kan uitleggen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Albert Heijn hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Albert Heijn?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen