Klacht Albert Heijn: Verspakket niet compleet

Klachtnummer
# 620547
Gebruiker
Smoon
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb een verspakket gekocht . De kip baharat
Daar hoort kruiden olie in te zitten maar die miste. Waardoor ik perongeluk de dressing op het eten had gedaan in de oven.
Omdat ik niks anders kon vinden. Verderop las ik dat die over de sla hoorde.

Het was een extra duur pakket 5,99 dan mag ik toch ook verwachten dat deze compleet is.

Waarschijnlijk is de smaak nu wel heel bizar.

Ik zou graag een nieuw pakket ontvangen. Want ik koop al niet vaak bij AH en nu heb ik een mislukt pakket.

Gewenste oplossing

Geld terug storten
Of een nieuw pakket kip Baharat bezorgen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Albert Heijn hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Albert Heijn?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen