Klacht Albert Heijn: verzekeraar AH, Broadspire weigert schade te vergoeden

cammie

Eind 2013 gebitsschade opgelopen door product van AH. Het betreft popcorn van het eigen merk. Kosten: +/- 700 euro. AH aansprakelijk gesteld 2-1-14, kreeg op 6-1-14 een brief van Broadspire, verzekeraar van AH. Zij vroegen allerlei medische gegevens in hun brief, hier had ik vragen over. Diverse malen getracht contact op te nemen, zowel mail als telefonisch maar Broadspire heeft nimmer gereageerd. Vervolgens mijn rechtsbijstandverzekering ingeschakeld maar ook zij kregen pas na lang aandringen reactie. AH wijst de schadeclaim af. Op het product staat nergens vermeldt dat er harde stukken in kunnen zitten.
Aangezien kinderen kunnen stikken in deze harde stukken, is een waarschuwing op zijn plaats. Ik heb ook een brief gestuurd naar het hoofdkantoor van AH maar ook hierop geen reactie ontvangen. Als dit het beleid is van AH, vind ik dit niet getuigen van klantvriendelijkheid.

Ik wil dat AH zijn aansprakelijkheid erkent en de door bovengenoemd product opgelopen gebitsschade (afgebroken kies) geheel vergoedt. Er staat geen waarschuwing op de verpakking. De schade dient op korte termijn vergoedt te worden, ik moet op korte termijn beginnen met het laten plaatsen van een kroon. Indien hiermee te lang wordt gewacht, kan de schade groter worden.

cammie
    AH blijft zich verschuilen achter de verzekeraar, Broadspire. Zelfs mijn rechtsbijstandsverzekering krijgt geen inhoudelijke reactie(als ze al reageren!!). Slechte zaak zoals AH zich op deze manier onttrekt aan zijn verantwoordelijkheid naar de klant.

Ook een klacht indienen over Albert Heijn?