Wij vinden dat Albert Heijn hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Albert Heijn: verzekeraar AH, Broadspire weigert schade te vergoeden
Details
Klacht
Eind 2013 gebitsschade opgelopen door product van AH. Het betreft popcorn van het eigen merk. Kosten: +/- 700 euro. AH aansprakelijk gesteld 2-1-14, kreeg op 6-1-14 een brief van Broadspire, verzekeraar van AH. Zij vroegen allerlei medische gegevens in hun brief, hier had ik vragen over. Diverse malen getracht contact op te nemen, zowel mail als telefonisch maar Broadspire heeft nimmer gereageerd. Vervolgens mijn rechtsbijstandverzekering ingeschakeld maar ook zij kregen pas na lang aandringen reactie. AH wijst de schadeclaim af. Op het product staat nergens vermeldt dat er harde stukken in kunnen zitten.Aangezien kinderen kunnen stikken in deze harde stukken, is een waarschuwing op zijn plaats. Ik heb ook een brief gestuurd naar het hoofdkantoor van AH maar ook hierop geen reactie ontvangen. Als dit het beleid is van AH, vind ik dit niet getuigen van klantvriendelijkheid.
Gewenste oplossing
Ik wil dat AH zijn aansprakelijkheid erkent en de door bovengenoemd product opgelopen gebitsschade (afgebroken kies) geheel vergoedt. Er staat geen waarschuwing op de verpakking. De schade dient op korte termijn vergoedt te worden, ik moet op korte termijn beginnen met het laten plaatsen van een kroon. Indien hiermee te lang wordt gewacht, kan de schade groter worden.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.