Klacht Albert Heijn: Vooroordelen en racisme

CarlosAndrade

Gisteren rond 15:40 uur + - Ik was bij de supermarkt aan de Umberstraat 2tilurg waar de werknemer bevooroordeeld en rasistisch was omdat ik zwart ben. We weten allemaal dat we regels moeten respecteren vanwege het corronavirus. Ik ging naar de supermarkt, ik had het koud, de manager vertelde me dat ik moest wachten tot mensen weggingen. Ik respecteerde dat ik naar buiten ging en wachtte op mijn beurt. Ik kwam als eerste in de rij. Er is nog niemand vertrokken, er is een lichtgekleurde (Nederlandse) dame gearriveerd, de medewerker die de winkelwagen heeft gekocht heeft de dame de winkelwagen gegeven. Ik belde de manager en sprak met de manager dat hij onbeleefd en bevooroordeeld was. Racist belde gewoon de politie niet omdat de tijd kwam dat ik moest gaan werken. Deze situatie is ongelukkig en triest. Regels zijn voor iedereen en we moeten allemaal respecteren en naleven.

Mensen moeten vooral op openbare plaatsen professioneel zijn. Ik ging altijd naar die supermarkt, ik werd altijd goed behandeld en gisteren gebeurde dat ongeluk.

Ook een klacht indienen over Albert Heijn?