Opgelost door Albert Heijn: wanneer krijg ik me € retour

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 372659
Gebruiker
Willem
Datum
0 reacties

Details

Klacht

ik heb op 5/6/2019 2 x mijn boodschappen betaald en kwam er de volgende dag achter.
na dit aangegeven te hebben bij de klantenservice krijg ik steeds te horen dat ze ermee bezig zijn.
ondertussen zijn we 16 dagen verder en nog steeds niks vernomen.?

echt niet netjes AH

Gewenste oplossing

een klacht indienen
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Albert Heijn hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Albert Heijn?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen