Klacht Albert Heijn: Wat moet ik in hemelsnaam nog doen om mijn account weer te kunnen gebruiken.

Sandra***

Ik ben al ongeveer 2 jaar vaste klant van de AH. Ik doe regelmatig boodschappen voor een groot bedrag. Tot 3 januari...
Ineens kon ik niet meer inloggen. Per app op 3 en 4 januari contact gehad, er zijn toen allerlei oplossingen geprobeerd. Uiteindelijk kreeg ik bericht dat er een storing was en dat ik het later opnieuw zou proberen.
Dit heb ik tussentijds 2x gedaan en beide keren gefrustreerd dat het nog niet lukte.
Gisteren kreeg ik bericht dat de AH voor vaste klanten extra bezorgtijden heeft vrijgemaakt. Dus heb ik maar opnieuw via de app contact gezocht. En dit sloeg echt helemaal nergens op, ben zo boos.
Het komt erop neer dat ik maar een nieuw account aan moet maken. Daarop heb ik ook aangegeven dat ik dan mijn bezorgbundel kwijt was en de voordelen als vaste klant zoals dat extra bezorgmoment.
Krijg ik een heel brutaal antwoord dat hij kon zien dat ik ook al een tijdje niks meer besteld had.
Jahaaaaaa dat klopt!!!! Namelijk sinds 3 januari niet meer!!! Gek toch?!
De hamsteraars hebben nu massaal beslag gelegd op alle bezorgmomenten en de AH is nu weer niet in staat om een oplossing te bedenken/ mij te helpen.
Advies: Probeer het over een tijdje maar weer opnieuw.
Ik mag wel een klacht indienen, maar door de grote drukte kan dit nog wel een tijdje duren.
Zucht....

Ik wil dat er iemand zo bekwaam is om ervoor te zorgen dat mijn account het echt weer doet. Dat ik echt weer in kan loggen en boodschappen kan bestellen. Iemand die echt een beetje verstand heeft van computers.
Dit is ook echt mijn allerlaatste poging, anders zijn ze mij kwijt als vaste klant.
Maak desnoods een nieuw account voor mij aan met mijn bezorgbundel en voordelen als vaste klant zodat ik alleen nog maar het wachtwoord aan hoef te passen.

Ook een klacht indienen over Albert Heijn?