Klacht Albert Heijn: Website ontoegankelijk voor blinden en slechtzienden

A. Postma

Geachte medewerker,

Ik ben bijna blind en bestel mijn boodschappen bij AH. Helaas heeft AH besloten om Capcha’s op hun website te zetten waardoor het voor mensen met visuele problemen onmogelijk is om nog boodschappen te doen bij AH. Ik heb een apple computer die alle websites voorleest. Ik gebruik Safari om de website te bezoeken. Maar helaas word ik bij het bezoeken van de AH WEBSITE gehinderd door de CAPCHA’S op de website van AH. In 2016 heeft Nederland het VN verdrag voor de rechten van de mens geratificeerd waarin staat dat websites toegankelijk moeten zijn voor IEDEREEN, ook als je blind of slechtziend bent. Maar dit is bij AH onbekend. Ik heb een bezorgbundel die loopt tot in februari 2022. Die bezorgbundel heb ik betaald.
Ik wil mijn geld terug, dan kan ik ergens anders boodschappen doen. Helaas is het niet mogelijk om een klacht bij AH in te dienen.HELP!!!!!!!!!!

Weghalen van de Capcha's waardoor ik geen boodschappen kan bestellen.

Ook een klacht indienen over Albert Heijn?