Klacht Albert Heijn: Website ontoegankelijk voor blinden en slechtzienden

Klachtnummer
# 559879
Gebruiker
A. Postma
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Geachte medewerker,

Ik ben bijna blind en bestel mijn boodschappen bij AH. Helaas heeft AH besloten om Capcha’s op hun website te zetten waardoor het voor mensen met visuele problemen onmogelijk is om nog boodschappen te doen bij AH. Ik heb een apple computer die alle websites voorleest. Ik gebruik Safari om de website te bezoeken. Maar helaas word ik bij het bezoeken van de AH WEBSITE gehinderd door de CAPCHA’S op de website van AH. In 2016 heeft Nederland het VN verdrag voor de rechten van de mens geratificeerd waarin staat dat websites toegankelijk moeten zijn voor IEDEREEN, ook als je blind of slechtziend bent. Maar dit is bij AH onbekend. Ik heb een bezorgbundel die loopt tot in februari 2022. Die bezorgbundel heb ik betaald.
Ik wil mijn geld terug, dan kan ik ergens anders boodschappen doen. Helaas is het niet mogelijk om een klacht bij AH in te dienen.HELP!!!!!!!!!!

Gewenste oplossing

Weghalen van de Capcha's waardoor ik geen boodschappen kan bestellen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Albert Heijn hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Albert Heijn?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen