Klacht Albert Heijn: weigert mij als klant omdat ik geen winkel wagentje wil gebruiken

Clownhippie

Dat we met ze alle rekening met elkaar moeten houden, geld ook voor jullie.
Ik werd geweigerd bij de winkel in Gendt, omdat ik enkel een mandje wilde gebruiken en niet een winkel wagen.
Ik ben volgens de wet niet verplicht om gebruik te maken van uw winkel wagentje.

Vervolgens ging de medewerker grof tegen mij te keer, en hield hier door geen rekening met de afstand van andere klanten die binnen 1 meter van elkaar stonden.
uw beleid en gezeik levert dus in feite een verkeerd effect op en wekt bij mij een negatief gevoel op.

Vooral op de toon hoe beviel mij totaal niet!, ik ben geen kleuter...

Ik dien ook een klacht in gezien het ongepaste gedrag van uw medewerkers op 2-4-2020 te Gendt tussen 11 a 12 uur.

Ik heb helaas geen boodschappen kunnen doen en heb dit elders wel kunnen doen.
Dagelijks sterven er mensen aan kanker,,, terwijl u producten verkoopt die kanker veroorzaken..
Het is ook maar hoe je er naar kijkt....

Ik verzoek u vriendelijk zelf ook de orde en rust te bewaren en niet op een rare toon tegen uw klanten de baas te gaan liggen spelen.
want dit kan gewoon niet...

Uw medewerker gaf aan dat ze het anders lastig vonden het aantal mensen te tellen.
Hier zijn genoeg andere optie's voor en andere winkels hebben beide ook gewoon nog steeds in gebruik.

gewoon normaal doen!

Ook een klacht indienen over Albert Heijn?