Klacht Albert Heijn: Welkomstdeals

Gerrie

Je moest vòòr 27-12-2013 de nieuwe bonuskaart activeren om in aanmerking te komen voor de welkomstdeals. Dit is op 26-12-2013 gedaan. Op 28-12-2013 ontvang ik een brief van AH met 9 welkomstdeals. Echter, dezelfde dag verlopen er al 4 en na 2 werkdagen nog eens 2 stuks. Houd er dus 3 van de 9 over. Contact met de klantenservice (2x) voor verlenging of een alternatief leidde tot niets ("Dat zijn de afspraken met de bedrijven") behalve de beschuldiging dat ik het maar eerder had moeten doen. Ik ben van mening dat wanneer AH welkomstdeals aanbiedt dat het niet zo kan zijn dat wanneer je binnen de termijn van activering van de Bonuskaart, je aan 2/3 van de welkomsdeals in redelijkheid niets meer hebt. O ja, er werd me nog wel een gelukkig 2014 toegewenst.

Het lijkt me redelijk dat AH een alternatief biedt. Het is duidelijk dat de afspraken niet goed gemaakt zijn. Ofwel had de actie voor het bonuskartprogramma eerder afgesloten moeten worden danwel hadden de termijnen ruimer moeten zijn afgesproken zodat ook klanten die op de laatste dag deelnemen en de kaart activeren, gebruik kunnen maken van de welkomstdeals. Dat was nu niet zo. De opmerking dat er afspraken met de bedrijven zijn gemaakt zal best zo zijn, maar wanneer ik bedrijven zie als Bol.com en Gall & Gall zijn dit voor het AH concern toch geen onbekenden.