Klacht Albert Heijn: Wesite vermeld 5 voor 5,00 en ik moet een veelvoud afrekenen

Klachtnummer
# 377509
Gebruiker
L. Kleijsen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Het artikel staat bij mij als 5 voor de prijs van 5,00. Als ik afreken dan is de prijs anders. Ik heb een Whatsapp bericht + foto van de aanbieding gestuurd. Ik krijg als reactie dat het een fout ouds op de websire en dat mij de goede prijs is doorberekend. Dat kan toch niet zomaar?

De oplossing

Mij het verkopen voor de aanbiedingsprijs. In plaats van fijn weekend wensen en 'foutje van de website, wordt aan gewerkt helaas pindakaas' zeggen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Albert Heijn hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Albert Heijn?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen