Klacht Albert Heijn: Wordt van het kastje naar de muur gestuurd.

Klachtnummer
# 374584
Gebruiker
Folder@bezorging
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Krijg geen folder van AH meer, hoe kan dat? Ik had hem graag weer in de bus.
Doe er a.u.b. wat aan er zijn meerdere mensen die hier over klagen.

De oplossing

Dat er nu actie wordt ondernomen !!!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Albert Heijn hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Albert Heijn?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen