Klacht Albert Heijn: Zak gekochte opperdoezen bleek miskoop.

Klachtnummer
# 381064
Gebruiker
RodeAardbei
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Enkele dagen geleden een zak opperdoezen gekocht. Tijdens het schillen bleek het grootste deel van binnen bedorven te zijn. Slechts een enkele aardappelen uit de zak konden gebruikt worden voor consumptie. Aan de buitenkant was niets te zien De kassabon zodoende inmiddels weggegooid.

Gewenste oplossing

AH let op de kleintjes, maar ook wij als consument. Graag compensatie voor de geleden schade.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Albert Heijn hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Albert Heijn?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen