Klacht Albert Heijn: zeer slecht

Klachtnummer
# 551819
Gebruiker
Ria
Datum
0 reacties

Details

Klacht

goedemorgen ik drink al 15 jaar perla koffie ik vind het niet meer te drinken er zit ook geen schuimlaagje meer op dus ben ik maar overgestapt naar Senseo pads dit vind ik zeer triest dat je wel moet betalen hier voor maar vieze koffie terug krygt bvd

Gewenste oplossing

zorgen voor goede kwaliteit want een compensatie hebben ze nog nooit gedaan

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Albert Heijn hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Albert Heijn?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen