Klacht Albert Heijn: Zeer slechte service, en veel leugens aan de servicebalie

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 453479
Gebruiker
P.G. Rademaker
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In de bonus, Google Nest Hub....maar niet heus....

De oplossing

Maandag 8 juni, 1 stuks krijgen ze binnen.
Dinsdag 9 juni, volgens de servicebaliemedewerkster liep het gisteren en vandaag storm, er zijn er tientallen verkocht. LEUGENS, ze hadden er maar één.
Woensdag 10 juni, nee, vandaag hebben we er geen gehad.
Donderdag 11 juni, geen gehad, en uitverkocht, komt niet meer.

Ik vind het schandalig dat zo een actie gevoerd wordt, terwijl er geen voorraad is. We zijn 8 keer naar de AH in Wijchen gegaan, maar steeds geen resultaat.

Als trouwe klant ben ik het vertrouwen inmiddels aardig kwijt. Fijn dat er ook nog andere supermarkten in Wijchen zijn.

AH gaat mij echt niet helpen. Dat kunnen ze niet. Ik vermoed dat de Google Nest Hubs gewoon onder het personeel verdeeld zijn. In de winkel zijn ze niet terecht gekomen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Albert Heijn hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
P.G. Rademaker
Datum
Uiteindelijke oplossing
Albert Heijn verwaardigt zich niet om klachten op te lossen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Albert Heijn?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen