Klacht Albert Heijn: Zeer slechte service en houding in oplossingen voor thuis bezorgen boodschappen

Klachtnummer
# 460401
Gebruiker
Ziva
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Online een duur abonnement voor thuisbezorgen. Alleen wat blijkt heel veel producten zijn niet meer leverbaar online, verkeerde boodschappen, rotte artikelen en ga zo maar door.
Telkens excuses en worden boodschappen wel eens vergoed. Laat ze maar eens een keer concreet met oplossingen komen.
Of laat eens een manager contact met opnemen die eens gaat nadenken hoe tekort ze schieten in hun service.
Dure abonnementen afsluiten was eenvoudig tijdens de Corona crisis. Nu alleen nog de juiste service en houding

De oplossing

Concrete oplossingen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Albert Heijn hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Albert Heijn?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen